czwartek, 23 lutego 2012

ósemka .



ROZDZIAŁ VIII.

Dni mijały bardzo szybko . Każdy z nich spędzałam z Harrym , zaniedbałam nawet przez to Olivię . Chodziliśmy na spacery, kolację i do kina, wszędzie ze sobą . Dzisiaj ostatni dzień razem , uzależniłam się od niego. Wieczorem Harry wyjeżdża . Okazało się, że będzie miał drugą trasę pod rząd i nie będzie go pół roku . Trochę ta rozłąka mnie przygnębiała ale uważam, że to dobry sprawdzian dla nas , w końcu nie byliśmy jeszcze razem chociaż tak twierdziły wszystkie gazety na świecie . Będzie brakować mi tego wariata ale nic nie mogę na to poradzić . Wieczór miałam zaplanowany, szłam na finał programu by obejrzeć to wszystko . Zabierałam ze sobą Olivię by nie być sama a potem pożegnanie . Aż do wieczora objadałam się lodami truskawkowymi przed telewizorem wraz z Oli. Zbliżyłyśmy się do siebie, wręcz mogłam nazwać ją swoją przyjaciółką . Jak zwykle oglądałyśmy jakieś tanie romansidło , które Nie przypadło mi do gustu . Zawsze do siebie wracają , mało realistyczne . Na finale będzie z nami też niejaka Daniell, dziewczyna Liama, która też pragnie się z nim pożegnać . Zaczęłyśmy się szykować , wieczór miał być wyjątkowy więc się postarałyśmy . Byłam nawet u fryzjera . Moje włosy zmieniły odcień włosów na trochę jaśniejszy , zostały również pocieniowane i ułożone . Podobało mi się , naprawdę . Założyłam obcisłą spódniczkę i luźny top w paski , do tego szpilki . Na rzęsy nałożyłam tusz a na powiekach narysowałam kreski eyelinerem Wszystko było gotowe więc wyszłyśmy . Miałyśmy dużo czasu więc postanowiłyśmy się przejść na miejsce . Po drodze Kudzię się na mnie patrzyli, wszystko przez te gazety. Małe dziewczynki piszczały na mój widok, trzymając się spódnicy mamy i krzycząc ` Mamo mamo ! To dziewczyna Harrego .` . Oh każdy wierzył w te plotki . Czułam coś do niego a on do mnie ale to nie znaczy, że musimy być teraz parą . Weszłyśmy do środka , wszędzie było pełno ludzi , usiadłyśmy na miejsca . Tam czekała piękna dziewczyna, domyśliłam, że to Daniell i przywitałam się .
- Cześć , to Ty jesteś Daniell ? – spytałam grzecznie .
- Tak a Ty to pewnie Ann .
- Zgadza się.
Przedstawiłam sobie dziewczyny i zaczęłyśmy rozmawiać . Byłam naprawdę miła i piękna . Dowiedziałam się, że jest tancerką i kogoś szukają . Dała mi wizytówkę i kazała zadzwonić. Nigdy profesjonalnie Nie tańczyłam ale czemu nie spróbować . Obiecała, ze mi pomoże więc się ucieszyłam . Program się zaczął . Nigdy nie widziałam tego z widowni , wtedy pomyślałam, że to ja mogłam stać tam na scenie ale szybko odgoniłam te myśli . Musiałam przyznać, że ludzie byli naprawdę świetni . Udział brali zespoły jak i soliści , wiele z nich miałam okazję poznać  .Osobiście miałam kilki faworytów którym cicho kibicowałam..  To wszystko tak długo trwało a prezenterzy jeszcze przedłużali . Oczywiście jak to dziewczyny wszystko komentowałyśmy . Ludzie czasem próbowali nas uciszać ale to tylko nas rozśmieszało . Nadszedł czas by ogłosić wyniki. Wygrał jeden z moich faworytów , był to Arthur . Jego barwa głosu mnie hipnotyzowała i był nawet przystojny . To on miał spędzić trasę z One Direction, która miała trwać tylko dwa tygodnie . Później chłopaki jeżdżą już sami po Europie.   Zaraz po zakończeniu programu poszłam uściskać i pogratulować wygranej. Zasłużył na to i widać było jak się cieszył . Podszedł do mnie Harry by się pożegnać .
- Będziesz za mną tęsknić ? – spytał patrząc się mi w oczy .
-No na pewno ,będzie mi was wszystkich brakowało . Przecież to będzie całe pół roku .- mówiąc ostatnie zdania słyszałam w nim smutek, którego nie udało mi się ukryć .
-Damy radę będę pisać, dzwonić i jest skype . – uśmiechnął się delikatnie .
-Wiem wiem .
Pocałował mnie w policzek  i odszedł . Zdążyłam jeszcze pożegnać się z resztą . Każdy zapewniał że będzie dobrze i ja obiecywałam być grzeczna. Powiedzieli, że będą uważać na Harrego ten jednak uważał że nie potrzebnie. Pamiętałam jego zapewnienia, że damy radę, że będzie się odzywał. Wtedy byłam zaślepiona i jeszcze w to wierzyłam dając sobie nadzieje na coś więcej  ..

*********************************************************************************

Krótki trochę ale w tym rozdziale coś ulega zmianie . Zobaczycie co przygotowałam dalej. Większość pewnie będzie zaskoczona , ale to trzeba poczekać z 2,3 rozdziały .:D
Podoba się ? <3

8 komentarzy:

  1. Świetne naprawde...xd
    A czemu tak długo <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje .<3 ale co długo ?
    jeśli chodzi o to pół roku to dlatego bo wtedy dużo się wydarzy .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo podoba mi się :D KIEDY NN ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro . chyba, że przestane pisać bo myślę nad tym .;p

      Usuń
  4. Świetny rozdział . :D
    Czekam na kolejne . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny rozdział ;)
    czekam na kolejny ;)

    -Iza (artis444).

    OdpowiedzUsuń