piątek, 17 lutego 2012

jedynka .


ROZDZIAŁ I .

Rano obudziłam się z uśmiechem na ustach . Dzisiaj był wielki dzień . Denerwowałam się i to bardzo . Miałam zaśpiewać ` Someone like you` . Nie jest to łatwa piosenka ale wiem, że gdy się postaram dam radę . Muszę to zrobić, dla samej siebie . Większość dziewczyn pewnie przyjdzie ze względu na One Direction ale ja nie . Ja idę spełnić moje marzenia . Leżałam tak na tym łóżku i mówiłam sama do siebie . Jak zwykle . Miałam jeszcze trochę czasu . Więc zeszłam na dół po schodach i usiadłam do pianina. Zaczęłam grać . To zawsze mi pomagało . Uwielbiałam dotykać każdy klawisz na czarno-białej klawiaturze . Grałam od dzieciństwa. Na początku nie chciałam tego. Nie ćwiczyłam, nie siadałam do niego w domu. Dopiero później odkryłam moją pasję . Zatraciłam się w dźwięku . Straciłam poczucie czasu . Musiałam zacząć się ubierać . Poszłam pospiesznym krokiem do łazienki . Zaczęłam czesać moje brązowe włosy do ramion. Pomalowałam lekko długie rzęsy i podkreśliłam brązowe oczy kredką . Wróciłam do mojego pokoju , otworzyłam drzwi od szafy i zdjęłam z wieszaka moją czerwoną sukienkę . Nie mogłam się na nią napatrzeć . Ubrałam ją i założyłam wysokie szpilki  . Wzięłam perfumy z półki i mogłam już wychodzić . Na casting nie miałam daleko więc postanowiłam się przejść . Po 10 minutach byłam już na miejscu . Musiałam długo czekać na numerek . Przestraszyłam się gdy zobaczyłam ile ludzi jest przede mną  . Czekały mnie godziny czekania . Usiadłam więc na wielkiej sofie i czekałam kiedy mnie zawołają . Konkurencja była naprawdę świetna . Ale co miałam do stracenia ? Najwyżej mi się nie uda.
Po 3 godzinach zawołali mnie do środka . Przedstawiłam się . Naprzeciwko mnie siedziało pięciu chłopaków gotowych mnie oceniać . Każdy z nich powiedział swoje imię . Byli to Harry , Louis , Zayn, Liam i Niall . Byłam z siebie dumna że zapamiętałam wszystkie . Nie chciałam popełnić błędu zwracając się do nich . Zapadła cisza. Wszyscy czekali kiedy zacznę grać .Usiadłam przed pianinem . Ręce mi się trzęsły . Musiałam się opanować . Zaczęłam . Naciskałam z gracją każdy klawisz. Wczuwałam się w moją grę jak zawsze. Musiałam zacząć śpiewać . Każdy wers wypłynął z moich ust tak jakbym to było o mnie . Zapomniałam o tym, że na widowni jest tysiące ludzi i jury, które zacznie zaraz mnie oceniać . Grałam już ostatnie dźwięki . Razem ze mną wszyscy wstali i zaczęli bić mi brawo . Nie wiedziałam czego spodziewać się dalej . Czekałam aż ktoś się odezwie . Pierwszy zabrał głos Harry .
- To było niesamowite – powiedział. – widzę Cię w kolejnych etapach .
- Jeśli lubisz marchewki to wyjdź za mnie – odezwał się Louis .
Wszyscy zaczęli się śmiać . Przypomniało mi się, że w jednej wypowiedzi powiedział dokładnie tak ` I like girls who eat carrots ` co znaczyło, ze lubi dziewczyny, które jedzą marchewkę . Uśmiechnęłam się do niego . Mieli wspaniałe poczucie humoru . Reszta nie zdążyła się wypowiedzieć. Za mną czekało jeszcze wiele ludzi .Każdy z nich zagłosował na ` tak` . Podziękowałam i ruszyłam by opuścić scenę . W tym momencie Harry puścił mi oczko . Zaczęłam się śmiać . Wiedziałam, że mają bardzo duże poczucie humoru ale to nic wielkiego. Pewnie robi tak do każdej dziewczyny . Wróciłam do domu , nalałam wody do wanny . Siedziałam tak parę godzin z książką w ręce . Nie wiedziałam czemu ciągle myślę o Harry. Nie powinnam zaprzątać sobie tym głowy. Nawet ich nie znam . Lubią sobie żartować a ja nie chce być ich kolejnym powodem do śmiechu . Za tydzień kolejne nagranie . Każdy zostanie przydzielony do grupy jednego z jurorów . Muszę się postarać i oczywiście wybrać się na zakupy. Czerwona sukienka przyniosła mi szczęście ale nie mogę znów w niej pójść . Poczeka zanim znów nadarzy się okazja by ją założyć . Nie wiem co będę robić jutro . Nie chce znów siedzieć sama w domu tak jak to zawsze bywało . Przejdę się po Londynie tak jak to kiedyś robiłam. Wezmę mój aparat i porobię zdjęcia. W końcu czuje się tu jakbym go dopiero poznawała . Z dzisiejszym dniem pisała się nowa historia

1 komentarz:

  1. uwielbiam cię, masz stałą czytelniczkę! ;*
    +dzięki, że obserwujesz mojego bloga :xx

    OdpowiedzUsuń